1 Nisan 2016 Cuma

Memleket Gibiyim...




Nasıl mıyım?
Çıkmazlardayım…
Tüm iyi niyetim lime lime edilmiş.
Paramparçayım…

Bir yanım;
Güzel yürekli,
Vefalı gölgelerimle çevrili.
Diğer yanım;
Vefasız, iki yüzlü, hain,
İnsanlıktan nasibini almamışlarla…

Dört bir yanımı
Kara bulutlar sarmış,
Önümü göremez haldeyim…
Hem mutsuz
Hem umutsuzum…
Gelecekle ilgili kaygılarım var.
Korkularım var.
Huzursuzum…

Hayata karşı
Mağlup olmamak için
Hep dik duruyorum
Herkese,
Her şeye karşı
Direniyorum…

Zaman zaman
Aldığım darbelerle sendeliyorum.
Ama yıkılmıyorum…
Hiçbir kuvvet beni yıkamaz.
Adım gibi biliyorum…

Aslında söylenecek
O kadar çok söz var ki…


Lakin gözüm,
Dertlerimle sıkmak istemem seni…

Uzun lafın kısası;

Ben,
“Memleket gibiyim” diyeyim,
Sen anla halimi…

ASİ ARMES
http://www.kayipmurekkep.com/author/armes/
              




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder