30 Aralık 2015 Çarşamba

..seviyorum sadece..


Bugün günlerden SEVGi olsun...sevgiyle bakalım güne, insana ve hayata..
Hava bulutlu da olsa güneş, bulutların arkasından bize göz kırpıyor.. "Ben buradayım, gülümse.." diyor..gülümseyin..
Hep diyorum..diyorum ve diyeceğim
..içten yanmalı olmalı sevgi. Kimseye takılmadan, kimseye minnet etmeden, kimseden beklenti içine girmeden.. İçinden geldiği gibi. Meselâ bebekler gibi, mesela sabah güneşi gibi, mesela baharda açan papatyalar gibi..onlar, kimseden sevgi beklemezler..sadece kendileri gibi olurlar.. Doğal ve içten..
Hiçbir çiçek, beni sevsinler diye açmaz mesela..
Güneş, "şöyle bir doğayım da bana şiirler yazsınlar" ..diye doğmaz hiç.
Doğmak icin doğar güneş ve batar; çiçekler kendi güzelliğini yansıtır bize ve gülümserler en içten..
Herkes, kendi renginde görür dünyayı. Ve yansıtır cevresine içindeki rengini..
   Sevmek mi, sevilmek mi? deseler, "elbette sevmek" derim..çünkü hiçbir zaman ne kadar sevildiğini anlayamaz ki insan.
Sevmek, sonsuzluktur.. sevmek,  kalbin ve gönlün genişliğine bağlı.. kimi nereye koyacağına bağlı.. Gönlü geniş insanları seviyorum bu yüzden.. Dini, dili, ırkı, fikri ne olursa olsun gönlü genis olsun..
Seviyorum ya herkesi seviyorum ben..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder