30 Aralık 2015 Çarşamba

İsteyelim yeterki...


Bugün mutluluğu tercih ediyorum..
Bugün huzuru tercih ediyorum..
Bugün başarıyı tercih ediyorum..
Bugün sevgiyi ve iyi niyeti tercih.. ediyorum..
Bugün ben inanmayı ve inancı tercih ediyorum..
Bugün insanı, insanlığı ve hayatı tercih ediyorum..
Yan, ben bugün aslında hayatı ve yaşamayı tercih ediyorum..
    İstemek lazım, tercih etmek lazım... İnsana verilen en büyük hediyedir bence,  tercih edebilme iradesi. Mutlu olmayı, içten ve tam bir inanmışlakla arzularsak, bütün sebeplerin bu arzuyu gerçekleştirmek için çaba harcayacağına inanıyorum.
   Çünkü arzu, kanatlarında hayal gücü ve inanç olan bir dilektir.
   Bu dileğimiz, gönlümüzün en derinlerinden kopup dile geldiği an, göklere havalanır..
   Sonsuz mavilikte pervaz eder bir süre. Ve biz hala kararlı isek dileğimizde, göklerden avuçlarımıza ikram edilir en beklenmedik anlarda..
   İstemek lazım dedim ya başta.. Deli gibi istemek..İstediğimiz her ne ise, gücü herşeye yeten Yaratıcı'dan tam emin olarak istemek..
     İsteyelim her ne varsa gönlümüzden geçen.. Velhasıl "Vermek istemesiydi, istemeyi vermezdi.." değil mi?
   İyiyi, iyi niyeti, insanı ve insanlığı, huzuru ve birliği, isteyelim..sevmeyi isteyelim..
   Ve sevilmeyi...sadece isteyelim yeter...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder